BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 19, 2009

~identiti ku~

sebagai manusia yang dilahirkan ke dunia pastinya kita punyai identiti yang tersendiri yang membezakan antara kita dengan orang lain. saya umpamanya seorang yang simple.. mungkin bila di lihat pada wajah nampak sombongnya. tp bak kata pepatah, "tak kenal maka tak cinta". sebenarnya saya seorang lebih suka diam apabila tahu nak berkata. tapi bila dah berkata kadang-kadang susah nak berhenti.

walau siapa pun kita, identiti yang ingin dibina biarlah mencermin siapa kita pada masa akan. saya merupakan seorang bakal siswazah UPSI dan mungkin akan keluar sebagai seorang gurusuatu hari nanti. maka ingin sekali saya menjadi seorang pendidik yang mampu mendidik anak bangsa bukan kerana gaji atau wang tapi kerana tanggungjawab dan amanah.

ini meruapakan gambar saya sebagai penyeri blog ini.....




siapa kita pada hari ini akan menuntukan siapa kita sepuluh tahun akan datang




belajarlah menerima diri kita seadanya.....




"Kejayaan adalah tangga yang tidak dapat kita panjat dengan tangan di dalam poket"

0 comments: